נשיא איראן לחמאס: "זה ניצחון, הלוחמים גיבורים"

    אבי יעקב 1 Comment on נשיא איראן לחמאס: "זה ניצחון, הלוחמים גיבורים"

    אנשי חמאס טבחו במאות אזרחים לאחר מתקפת הפתע, נשיא איראן ראיסי הגדיר זאת בשיחתו עם הנייה כ"גבורה בשדה הקרב". ראיסי שוחח גם עם מנהיג הג'יהאד נחאלה, שסגנו אמר ל"אל ג'זירה": "ישראל מבולבלת, לא תוכל להסתער על עזה"

    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא איראן מגדיר את מתקפת הפתע של חמאס כ"ניצחון", בשיחה עם מנהיג ארגון הטרור איסמעיל הנייה. "שימחת את האומה האיסלאמית עם היוזמה הזו", אמר הנשיא האיראני איברהים ראיסי להנייה על הטבח שביצע חמאס במאות אזרחים וחיילים.

    בשיחה היום (ראשון), במהלך היום השני של המלחמה, ראיסי הביע את הערכתו למה שכינה "הגבורה בשדה הקרב" של אנשי הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם. הוא הדגיש את תמיכת איראן ב"התנגדות" ובעם הפלסטיני.

    הנייה מצדו הודה לראיסי על השיחה, ועל עמדת איראן. הוא אמר כי ההתנגדות הוציאה מאיזון את ישראל, "והצליחה להסתער על עמדותיו ולהרוג וללכוד מאות".

    מנהיג חמאס ניסה להצדיק את מתקפת הפתע שזכתה לגינויים חריפים ממדינות המערב כך: "בסיס הקרב הזה הוא מה שעושה האויב הציוני בירושלים וניסיונותיו לשלוט על מסגד אל-אקצא, לכפות עליו ריבונות ולחלק אותו, בניגוד לסטטוס קוו".

    ראיסי שוחח היום גם עם מזכ"ל הג'יהאד האיסלאמי, זיאד נחאלה. סגנו של נחאלה, מוחמד אל-הינדי, טען ב"אל-ג'זירה" כי ישראל לא תוכל לפתוח במבצע קרקעי: "היום ההתנגדות קובעת את עיתוי הקרב, לא ישראל. קיים תיאום בין כל הפלגים בנוגע למבצע הצבאי. ישראל מבולבלת ולא תוכל להסתער על עזה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כהך

      😀😃😉🤗😙🤫🐆🐺🐱🐗🐖